isdrömmar

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Zandra - 5 november 2009 14:29

Idag avgörs tävlingen! Sista chansen att rösta! Vem är fulast på torsdagspartyt?

Se de nominerade HÄR!

Klicka i vem du röstar på i menyn till vänster.

Av Zandra - 5 november 2009 14:19

Idag har vi flyttat vår lilla hästflock igen. Fölet som var med i flocken hämtades av en man och kördes iväg. Väldigt odramatiskt faktiskt. Trodde det skulle bli mycket skrik från både föl och mamma. Men så blev det inte.

Resten av hästarna fick gå till ett nytt fält.

De skulle flyttas ganska långt och idag gjorde vi det till fots! Puh!

Kan säga att jag har helt klart fått min träning för idag. Och jag hade lera över allt när vi kom tillbaka.


Nu är vi hemma för lite lunch, sen far vi till stallet och tränar våra unghästar där.

Jag hade dock gärna stannat hemma. LAgt mig och kollat på en film eller något. Känner mig ruskigt trött. Tror jag har en förkylning på G. Har varit snuvig och lite småhostig och slemmig i halsen de senaste dagarna.


Dock har mitt immunförsvar förvånat mig sedan jag kom hit. Jag hade världens sämsta immunförsvar. Hostade någon bredvid mig på pendeltåget blev jag garanterat sjuk.

Här har alla varit sjuka och förkylda, och jag har inte känt av något alls. Hemma var jag alltid sjuk kändes det som.

Men det är väl det där med stressen. Min kropp mår mhycket bättre här. Här finns ingen stress.

Presentation


En blogg om att våga släppa vardagen och förverkliga sina drömmar. En vinter på en liten ö i norra Atlanten.

Bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Hovspår i snön

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards