isdrömmar

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Zandra - 14 november 2009 16:49

Har ju nästan glömt bort min omröstning! det är nog dags att avsluta den nu.

Ibland skulle det kännas bättre att se hur många som röstat vad istället för i procent. Känns lite tramsigt med procent när det är så få som röstar. Jag vet att man kan räkna ut det, men jag minns inte hur man gör. Matte var aldrig mitt favoritämne.


Frågan var den klassiska: Hur ofta läser du denna blogg?

Totalt 13 personer har röstat.


46.2% svarade Varje dag!

23.1% svarade Någon gång ibland, när jag har tid och kommer ihåg

23.1% svarade Det är första gången jag besöker denna blogg

7.7% svarade Ungefär en gång i veckan


De flesta läser alltså bloggen varje dag. Härligt! Jag är ju ganska flitig med skrivandet.

Av Zandra - 14 november 2009 16:42

Om ni tycker att det är mörkt i Sverige nu så kan jag berätta att här är det fortfarande nattsvart kl 9 på morgonen! Huvaligen! Man är så trött på morgonen.


Vi åkte till stallet i förmiddags och började med att släppa ut hästarna och fika lite. Sen ringde Sibbas mobil.

En kompis till henne hade bestämt sig för att göra ett spontanbesök. Han ringde en och en halv timme innan hans flyg skulle anlända till Egilsstaðir. Det var det där med islänningar och planering igen...

Vi åkte hem och städade upp lite här, sen åkte Sibba till flygplatsen för att hämta honom.


Jag ska tillbaka till stallet om ett tag och släppa in och fodra hästar.

Dagen har därför varit ganska seg. Känner inte riktigt att jag kan umgås med dem. Förstår ju ändå inte vad de säger. Så jag parkerade mig vid datorn istället.

Inga nya mail, inga nya kommentarer i bloggen. Suck.

Men nu trillade ett mail från mormor just in. Trevligt! Ska läsa det nu.

Sen tillbaka till stallet.

Presentation


En blogg om att våga släppa vardagen och förverkliga sina drömmar. En vinter på en liten ö i norra Atlanten.

Bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Hovspår i snön

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards