isdrömmar

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Fail

Av Zandra - 8 november 2009 11:14

Ja gårdagen var inte särskilt lyckad.

Jag blev upplockad här vid 5 av en kille från stallet och hans kompis. Vi for in till Egilsstaðir och hem till en annan av deras vänner.

Där åt vi middag, som hans snälla mamma lagat, och drack öl. Sen spelade vi Guitarr Hero, och Dancing Dart.

Dancing Dart var något de själva hittat på. Man kan kort sammanfatta det med att man var tvungen att dansa när man kastade dart-pilen, och härma den som dansat innan, samt att man bara fick träffa vissa fält på tavlan. Missade man fick man göra dansen igen och 1 armhävning.


Det visade sig också att det bandet som skulle spela inte var riktigt som de trodde. Något annat band hade stulit det gamla legendariska punkbandets namn.

Men vi tänkte att, va fasen, vi går väl dit och kikar ändå.

Det var ett band på 3 personer, och jag kan säga att de var verkligen inte bra.

När jag kom in höll de på att slakta Brick in the wall.


Samanfattat kan jag säga att jag inte är särskilt nöjd med gårdagen. Stallkillens kompisar var inte så mycket att hänga i granen heller. De var inte alls otrevliga eller nåt sånt, vi var bara inte på samma nivå.

Men jag tror att de alla var några år yngre än mig, och det märktes väldigt tydligt.

Gårdagen får 0 hästskor av 5 möjliga.

 
 
Vivi

Vivi

9 november 2009 09:43

Tack för peppningen, blev så glad av din kloka kommentar :)

Ush vad tråkigt, men nu har du iaf prövat på och spela dansdart och se ett konstigt litet islänskt punkband ;)
Nu vet du att det inte är en hit :P
Nästa gång får ni tar en ölkväll som den sista istället...den med alla "fula miner" ;)

http://www.missvivis.se

 
Ingen bild

Linna

9 november 2009 12:37

Vad tråkigt att det blev en flopp =/ Den där där leken dancing dart verkade väldigt... komplicerad =P Defintivt inget man ska göra efter ett par öl iaf.

 
Ingen bild

Zandra

9 november 2009 19:44

Linna, det var just efter ett par öl vi spelade ^^

 
Din Ömma Moder

Din Ömma Moder

9 november 2009 20:32

Trist, men så blir det ibland...!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zandra - 15 december 2009 19:45

Väckarklockan ringde 03.50. Då hade jag sovit knappt 3.5 timmar. Hade svårt att somna igår kväll, lite resfeber kanske.Sibba skjutsade mig till Flygbussen och vi tog farväl av varandra. Hon sa att jag varit till stor hjälp och att jag var välkommen t...

Av Zandra - 14 december 2009 19:30

Vi gick upp strax före 9 och åkte till Sibbas mamma. Jag tittade klart på The Notebook, hann inte se slutet igår. Och Sibba sov en stund på soffan.Sen gav vi oss ut för att leta hästsportbutiker. Sibba skulle hitta jackor som hon och hennes blivande ...

Av Zandra - 13 december 2009 19:30

Vi hände i stugan till strax efter lunch. Sibbas pojkvän kom på besök. Dom satt och pratade och jag kikade på The Notebook på laptopen. Söt film.Resten av resan till Reykjavík var smärtfri. På ett ställe åkte vi ner i en dal där dimman låg tjock. Det...

Av Zandra - 12 december 2009 13:00

Vi kom iväg först vid lunchtid, så vi började med att äta lunch på en restaurang som låg högst upp i ett hus i Akureyri. Vi fick en vacker utsikt, och god mat! Sen promenerade vi lite i staden innan vi fortsatte vår resa mot Blönduos. Innan vi lä...

Av Zandra - 11 december 2009 13:00

Igår kväll var det Fimmtudagspartí, kombinerat med avskedsfest för mig.  Eninar, Beggi och en av Beggis vänner kom. Vi  spelade ett roligt kortspel. Om man t.ex. fick upp en knekt var man tvungen att sjunga och dansa. Sången valdes av personen som va...

Presentation


En blogg om att våga släppa vardagen och förverkliga sina drömmar. En vinter på en liten ö i norra Atlanten.

Bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Hovspår i snön

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards